onsdag, februar 06, 2008

Horsens uge 4

Sidder faktisk lige nu på biblioteket og arbejder! Dejligt sted og gode kolleger - det skal jeg nok blive glad for! Men det er hårdt for hovedet, der er mange nye ting og mennesker at forholde sig til - så dagene går utrolig hurtigt!
Første teammøde på fredag, så får jeg at vide hvilke grupper jeg får ansvar for, spændende! Ea skal slå katten af tønden i børnehaven på fredag, inden hun skal til Aalborg! Hun skal være Barbie-prinsesse;-)
Min weekend skal nok gå med lørdagsvagt, nussen af Lars der laver kælder, og så skal der syes gardiner til Emilie og Carl..... og en enkelt pind eller to på Budapest;-)
opdateret... min weekend skal også gå med at læse, havde glemt vi skal lave Bogtip d. 11. marts.... pyh, heller ikke nogen lystlæsning i denne måned!

Ingen kommentarer: