torsdag, februar 14, 2008

Horsens uge 5

Må snart give mine indlæg en anden overskrift;-)

Stadig glad for arbejdet... Får vist mange opgaver, spændende!
Lars er nu officielt blevet et kældermenneske.... kommer kun op for at spise og sove... men der er håb om at næste weekend er han færdig! og klar til at lave garage... skulle jo nødig kede sig;-)
skal hente Carl i morgen og ud og se Milles helt nye lillesøster Lykke, så det bliver en dejlig dag! Skal vist bare slappe af i weekenden med alle 3 børn og læse selvfølgelig.... er håbløst bagud!
Har fået fri på mandag, så der bliver lige lidt ekstra hygge med børnene - Carl og Ea skal på bedsteforældre-rundfart i næste uge, dejligt!
Ea har fri idag og skal med Emilie og Mai i legeland! og så skal de på McD til aften, så må jeg selv bestemme hvad jeg vil have til aftensmad;-) - har nemlig vagt til kl. 19.00....

2 kommentarer:

Mobile Bibliotek sagde ...

Hej Lida.
Godt med lidt lyserødt for øjnene og godt at høre at det stille og roligt falder på plads for dig.
Jeg holder vinterferie et par dage i næste uge, - herligt. Ingen planer, lidt bif og sådn.
Jeg har udlånsvagt om lidt, - så vi ses! S

Tine sagde ...

Jeg synes nu det er nogle ret dogmeagtige overskrifter. Meget cool og feng shui agtigt, hæ hæ. Jeg har vinterferie og taget fat på lystlæsning. Dvs. måtte læse den hæsblæsende slutningen af Marklunds nyeste krimi, mens jeg uafbrudt blev inviteret på teselskab hos Selma... kh T