torsdag, februar 28, 2008

Horsens uge 7

Min kælderkæreste er nu ved at blive garagemand i stedet for! Der skal væltes og støbes i weekenden..... godt vi går ind for børnearbejde;-)

Dejligt at kunne flytte ting ind i kælderen og få ryddet lidt op! Fik læst "De bedste af os" i weekenden.... ikke den store succes, men dejligt at kunne krydse den af på listen.... Er også færdig med Plan B, så nu står den på Libri di Luca, spændende! Kan være jeg bliver helt hooked på krimier efter http://www.krimimessen.dk/

Skal hente Carl i morgen! Han er begyndt at træne fodbold ude igen.... seje dreng! Carl og Ea skal til Århus og sove i morgen for Lars og jeg er inviteret ud at spise og se Mama Mia af hans arbejdsgiver! Dejligt.... selvom jeg så ikke kan se x-faktor sammen med Carl!
Skal så til Århus lørdag og hente børn og fejre min mors fødselsdag! så hygge og arbejde og mere hygge i weekenden! og så bordfodbold.... Lars mener han er mesteren.... men vi giver ikke op;-)

Ingen kommentarer: