onsdag, januar 30, 2008

Horsens uge 3

Utroligt så hurtigt tiden går! er blevet hooked på facebook (Tine det er din skyld) men går også ud engang i mellem;-) Jeg har fundet i Bilka og hjem igen - helt alene... ret flot, ikke?

Ea nyder børnehaven og pjatter meget med Lars! Tøserne og jeg hyggede i morges. Emilie skal først møde kl. 10 om onsdagen, så vi har god tid og kan aflevere Ea sent!

Imorgen skal jeg lave dk4 og på fredag er det første arbejdsdag på Horsens Bibliotek, spændende!
Og så skal Carl hentes, det glæder jeg mig meget til!

1 kommentar:

Tine sagde ...

dejligt at kunne følge med i dit liv i 3D: sms, facebook og blog :-)
Men endnu bedre at se dig i går.
Dejligt at se dig så glad. Held og lykke i morgen med DK4 interview. Husk at du nu har + 2 fans (Både Bodil og jeg kan nu se DK4 - Hurra for Gug-Visse-Dall antenneforenings genearlforsamling!)