onsdag, januar 23, 2008

Horsens uge 2

Så har jeg overlevet en uge i Ork-city. Ret godt gået af lille mig... griner højt!
Ea er rigtig glad for børnehaven og spørger selv om vi ikke snart skal i børnehave om morgenen;-). Hun leger meget med Xenia!
Jeg er næsten færdig med at pakke ud og rykke rundt - helt færdig bliver man vel aldrig! Så nu kan jeg begynde at forberede mig til arbejde og til mit interview med Vibeke Marx næste torsdag, dejligt!
Skal også lave krimimesse http://www.krimimessen.dk/ og ved indtil videre at jeg skal interviewe Tove Klackenberg og Mikkel Birkegaard. Skal muligvis også interviewe nogle til DK4 i den forbindelse, men det er ikke på plads endnu!
Men ellers hygger vi herhjemme og jeg får set lidt af Horsens på vej til tandlæge, børnehave og bibliotek!

1 kommentar:

Inger sagde ...

Hej, Rart at se at I trives - selv om det lader til at være en logistisk udfordring :) mvh Inger