onsdag, april 16, 2008

Horsens uge 14

Vildt så hurtigt tiden går...
sidste uge var Lars i Polen og arbejde, så Ea og jeg havde huset for os selv! Vi besøgte mormor og morfar i Århus og veninder i Horsens og hyggede os... Og nej garagen stod ikke stille - Tømrer-Robert kom og lavede spær...
Lars kom hjem torsdag aften, dejligt!
Fredag kom Carl og Johan med toget til Horsens, skønt de er blevet så store og de havde helt styr på det! Der var gang i den i weekenden, med shopping og koncert med Raiden (fra x-factor) lørdag og så gik turen til Aalborg og Milles fødselsdag søndag, 4 børn og jeg kørte glade i Golfen;-) Hyggeligt at se dem og fejre Mille!
Ea fik skoldkopper fredag og mandag aften blev hun kørt til Århus for at blive passet indtil hun blev hentet af sin far i dag! Carl skal til skolefest i aften - han skal spille klovn i 3.b's cirkusforestilling - det ville jeg gerne have været med til:-( men det blev ikke i år!
Er næsten færdig med "Om så det gælder" - en dejlig bog, glæder mig til at snakke med Hanne Richardt Beck til DK4/Litteratursiden d. 7. maj. Kan være jeg kan få læst lidt af hendes bagkatalog i den stille weekend;-)

Ingen kommentarer: