tirsdag, april 01, 2008

Horsens uge 12

Dejligt at have Carl en ekstra dag! Torsdag kørte vi omkring mormor og morfar på vej hjem og hentede Ea! Fredag arbejdede Carl og jeg hjemme og så tog jeg ind til byen med alle ungerne og de fik brugt nogle af lommepengene!
Om aftenen var vi inviteret ud af Lars' mor, så der blev spist pizza og burgere, skønt!
Lørdag tog Lars og jeg til surprise-fødselsdag om eftermiddagen i Eigils. Det var hyggeligt at møde en masse nye mennesker og et par kendte hoveder;-)
Søndag myldrede det ind med folk i løbet af formiddagen! Så garagen blev lagt ned og Lars og Claus fik begyndt at mure op igen - dejligt og skønt med en glad mand! 13 var vi til frokost, hyggeligt!
Carl blev afleveret på banegården kl. 15.30 - togene kører langsomt og derfor skulle jeg af med ham før... øv!
bilder mig selv ind at jeg er 75% klar til Bogcafé og 80% klar til Krimimesse.... men mangler tøj... hvor er den personlige indkøber når man står og skal bruge hende....
kryds fingre og tæer for en succesfuld weekend.... søndag aften skal jeg tidligt i seng....og sove;-)

Ingen kommentarer: