onsdag, april 09, 2008

Horsens uge 13

Hele sidste uge gik Lars og byggede garage! Så nu er der snart klar til Harleyen;-)
Hos mig stod alt i Bogcafé og Krimimessens tegn, så kan ikke huske hvad jeg lavede... griner!
Fredag kørte Ea og jeg til Aalborg og hyggede os med at gå rundt og hilse på alle - dejligt at se dem igen! Kl. 15.30 kom Thomas Enevoldsen og Anders Due fra AAB og var klar til at spille bordfodbold! Carl fik et par kampe mod dem og deres autografer, se hvor glad han var her: http://picasaweb.google.com/Aalbib/BGerOgBoldBogcafeApril2008 Ikke så mange tilhørere, men sjovt var det! Og godt at have Lissa ved sin side;-)
Lørdag morgen gik turen i fængsel! Det blev en fantastisk dag med masser af mennesker og 3 sjove interviews! http://www.krimimessen.dk/ Tove Klackenberg har skrevet 2 spændende krimier om selvtægt og racisme, se anbefalinger her: http://www.litteratursiden.dk/sw471.asp?lsearchdataid=1068962. Jeg interviewede hende på messen kl. 12 og der var mange tilskuere i Snedkeriet!
DK4 havde stillet op i Gammel Celle - er sikker på det giver nogle super billeder til Jettes inteview med Gunhild Agger og mine interviews med Lars Vestergaard/Henrik Desmond og Peter Øvig Knudsen. Så hold øje med DK4:
Gunhild Agger er på første gang den 12.04. kl. 18.30 og Lars Vestergaard den 25.04. kl. 20.00.
Lørdag aften gik der ældre ægtepar over os og vi slumrede på sofaen kl. 20....

Søndag åbnede jeg messen (Brian Mikkelsen gjorde det lørdag;-)) med Mikkel Birkegaard og snakkede om hans spændende Libri Di Luca - heldigvis var mange stået tidligt op!

Glæder mig til næste år..... ses vi?

2 kommentarer:

Tine sagde ...

Pyyyyhhh!!! Så er der vist også dømt time out til dig. Godt kæmpet! Glæder mig til at se sig på DK4. Sidste gang du lavede bogtips kyssede og aede Selma og Agnes TV-skærmen :-)

Lida sagde ...

nåhr, dine piger er for skønne... har lige hældt vand ud på fjæsbog, men dette gør det hele meget bedre! Moster Lida er GLAD!