torsdag, februar 12, 2009

Forår forår kom nu frem


Solen skinner i dag og jeg arbejder:-) Der er gang i forberedelserne til Krimimessen. Det bliver spændende og jeg håber der kommer rigtig mange mennesker. Jeg læser op til messen og til vores Optakt til Krimimessen på Bytorvet lørdag d. 7. marts.

Skal holde et par dage fri i næste uge, Carl har ferie og kommer ned indtil torsdag, det bliver skønt! Vi skal i biffen, besøge bedster, shoppe - også fastelavnstøj til Ea.... gæt hvad hun skal være (igen) :-) og hygge os! Lars tager til Langeland et par dage, så han må undvære hyggen;-)

På strikkepindene sidder Tankestreg til Ea i nogle lidt andre farver. Den er sjov at strikke! Der er også et halstørklæde på vej til Carl og mit næste projekt er Topstykke til mig, men den ser lidt vanskelig ud til at starte med.... Nå men den bliver rigtig fin tror jeg så det kræver nok bare lidt koncentration:-)





Ingen kommentarer: