lørdag, december 13, 2008

Time flies....

Pyh nu er det snart jul og da jeg igår fik en mail fra Zentropa.... kom jeg til at tænke på min dogme-blog! Får ikke gjort noget ved den og hvorfor? lever virtuelt mest på facebook og så fylder arbejde meget - på den gode måde!

Skal holde jul med alle 3 børn d. 22. december. Det bliver dejligt! Juleaften tager vi til Århus og holder frokost med mine forældre og Lars' mor. D. 26.12. skal vi så - ligesom sidste år på Kulisselageret og høre "Den danske mafia" - det er en fest!

Vi har Carl og Ea igen fra d. 27. og til Carl skal begynde i skole - skønt!

Det bliver ikke til så meget strik, men har da gang i et blæksprutte-sjal fra Kastanien og en trøje fra Designclub.dk - Mille med lange ærmer og i lilla....

og så må jeg hellere skrive GOD JUL med det samme:-)

1 kommentar:

Nina Wegner sagde ...

Dejligt at du har genoptaget blog-skriveriet. Det er alligevel noget andet end facebook!
GOD JUL
K.H. Nina