tirsdag, september 23, 2008

Møllehave og MGP-dans

Er 1½ time fra at følge Ea til MGP-dans. Hun glæder sig rigtig meget! Jeg ville ønske jeg skulle danse med, trænger til at knokle igennem!
Har travlt på arbejdet, varmer op til min nye rolle som cheer-lida... spændende.
Kværnen kørte både Lars og jeg til Juelsminde i søndags, fantastisk vejr og skøn tur! Kværnen skal snart lukkes inde, så det er dejligt at vejret er så godt!
Mine interviews med Jussi Adler-Olsen og Johannes Møllehave gik godt. De kan snart ses på dk4 og i korte versioner på Litteratursiden.
Og så er vi klar med en ny omgang Bogtip i begyndelsen af oktober. Så der bliver læst igennem! Jette, Nina og jeg skal hver anbefale 6 bøger.
I weekenden kommer alle børnene og vi skal på fisketur lørdag med Eigils.

Ingen kommentarer: