onsdag, maj 14, 2008

Horsens uge 16-18

Har snart ikke styr på det med ugerne mere... Nå men solen skinner i Horsens og på mig! Var til Fedtmuler med Ea i går, vi sjippede, roede, hulahoppede, steppede, sad på bolde og en masse andet. Det var supergodt og utrolig effektivt! Vi er klar igen næste tirsdag! Ea blev også klippet i går og fik glimmer i håret... Stor succes;-)
Lars kører rundt med et saligt smil på sin "knallert", dejligt! Han har holdt fri fra garagen siden fredag, hvor han hentede cyklen, så ser lidt mere til ham nu, selvom alle kammeraterne skal have besøg;-) Og nej jeg har ikke fået en tur endnu!!!
Dejlig pinse med alle børn og en del gæster. Carl og jeg var oppe og se AC spille 2-2 mod OB i strålende sol og super stemning!
I sidste uge interviewede jeg Hanne Richardt Beck til Litteratursiden på DK4. Vi var i Vangsgaards Boghus i Århus og det var en hyggelig aften. Om fredagen drog jeg til Aalborg for at holde kursus i journalistik for mine "gamle" kolleger. Håber de fik en god formiddag!
Nu varmer jeg op til at skulle interviewe Benn Q. Holm d. 17.juni. Det glæder jeg mig til!

Ingen kommentarer: